نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 13:28

امیدوارم در جام باشگاه‌های آسیا مقامی در شأن ایران کسب کنیم

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: امیدوارم در جام‌ باشگاه‌های آسیا پس از سال‌ها یک مقام در شأن نام سپاهان و ایران کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان بعد از برد در لیگ برتر اظهار داشت: در یک بازی سنگین یک برد خوب به دست آوردیم، در طول تمرینات می‌دانستیم که بازی سنگینی را در پیش خواهیم داشت، خوشحالم بازیکنان تیم برنامه‌های ما را به خوبی اجرا کردند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی بازی پایاپای و نفس‌گیری را داشتیم، با وجود این که ۲ - ۳ بازیکن مصدوم داشتیم و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند.

رحیمی‌زاده تصریح کرد: در پست‌هایی که مشکل داشتیم، بازیکنان عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، به تیم مس هم تبریک می‌گویم، یک بازی خوب با کیفیت بالا برای لیگ هندبال ایران بود؛ امیدوارم این برد‌ها تداوم داشته باشد و در جام‌ باشگاه‌های آسیا پس از سال‌ها یک مقام در شأن نام سپاهان و ایران کسب کنیم.

امیدوارم با عملکرد خوبمان به قهرمانی برسیم

سعید برهانی دروازه‌بان تیم هندبال سپاهان نیز اظهار داشت: بازی سنگینی بود ولی خوشحالیم که توانستیم نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم به همین شکل به روند خوب خود ادامه دهیم و به مقام قهرمانی دست یابیم، هندبال یک بازی تیمی است، همه بازیکنان تیم کمک کردند و من هم یکی از آن‌ها بودم.

برهانی تصریح کرد: بازی با مس یکی از سنگین‌ترین بازی‌های ما برای ادامه مسابقات بود که خوشحالم با موفقیت آن را پشت سر گذاشتیم، در چند بازی آینده در اصفهان به مصاف رقبا خواهیم رفت که با حضور هوادارانمان امید زیادی به کسب نتایج دلخواه داریم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1129382

مهمترین اخبار ایران و جهان: