نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 18:20

تخریب ۵ دهه پل در گیلانغرب براثر بارش‌های سیلابی روز گذشته

کرمانشاه- فرماندار گیلانغرب از تخریب پنج دهه پل در گیلانغرب براثر بارش‌های سیلابی روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید محمدی اظهار کرد: پنج دهنه پل ارتباطی روستایی در شهرستان گیلانغرب بر اثر سیلاب و بارش شدید باران شب گذشته تخریب شدند.

وی افزود: این پل‌ها در روستاهای دهستان دیره و ویژه نان، و روستای سوخور مروتی از توابع بخش گواور شهرستان گیلانغرب واقع هستند که اکیپ‌های راهداری در حال مرمت این پل‌ها هستند و مسیرهای جایگزین برای آنها تا زمان مرمت تعیین شده است.

فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: به طور میانگین در ۴۸ ساعت گذشته در گیلانغرب ۱۰۰ میلیمتر باران بارید که بارش‌ها و سیلاب خسارت گسترده‌ای را به باغات شهرستان و گندمزارهای منطقه وارد کرده و کارشناسان جهاد کشاورزی در حال برآورد میزان خسارت‌ها هستند.

محمدی بیان کرد: بارندگی‌ها و سیلاب باعث گل آلود شدن آب روستاهای دهستان دیره و بخش مرکزی شده که هم اکنون اداره آب و فاضلاب و گروه‌های خدمات رسان پای کارند تا مشکل گل آلود شدن آب شرب این روستاها برطرف شود.

وی ادامه داد: باد شدید و وقوع سیلاب باعث قطع برق و اختلال در سیستم روشنایی روستاهای دهستان دیره و بخش مرکزی این شهرستان شد که با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان برق تمامی روستاها وصل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145982

مهمترین اخبار ایران و جهان: