نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 09:02

اجرای ۲۰۰ برنامه طی هفته هلال احمر در گلستان/ انبارها پُر هستند

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اجرای ۲۰۰ برنامه طی هفته هلال احمر در استان خبرداد و گفت: ظرفیت انبارهای ما به اندازه فضایی که داریم پُر بوده و برای حوادث مقطعی آماده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر قاسم غریب آبادی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته هلال احمر امسال ۲۰۰ برنامه در گلستان برگزار خواهد شد که شامل نشست با رابطان خبری، نشست با خبرنگاران، راه اندازی کاروان سلامت در مراوه تپه، جنگل نوردی جوانان، مسابقات قرآنی، عطرافشانی شهدای هلال احمر و هفت شهید امدادگر، تشکیل زنجیره انسانی با حضور داوطلبان در حمایت از لایروبی خلیج گرگان در آشوراده و بندرترکمن، آموزش‌های خیابانی کمک‌های اولیه و غیره است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت به نام هفته هلال احمر نامگذاری شده است، افزود: برگزاری مانور با حضور دستگاه‌های عضو مدیریت بحران و نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمینه ذخیره انبارها در سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی افتاد، تا ماهِ سومِ تقریباً انبارها خالی بود اما اعتبار ویژه‌ای در اواخر تابستان اخذ کردیم و در همان زمان ۷۰ تن برنج، ۱۰ هزار قوطی کنسرو، ۶ هزار بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته تأمین شد.

غریب آبادی متذکر شد: ظرفیت انبارهای ما به اندازه فضایی که داریم چه به لحاظ غذایی و چه ملزومات مانند پتو، پلاستیک، چادر، موکت و غیره تکمیل بوده و برای حوادث مقطعی آماده هستند و اگر حوادث بزرگ اتفاق بیفتد پوشش امدادی کشوری خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1187538

مهمترین اخبار ایران و جهان: