نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 14:58

تصویب تشکیل بنیاد ۲۹ بهمن در آذربایجان شرقی در شورای فرهنگ عمومی استان

پیشنهاد استاندار آذربایجان شرقی مبنی بر تشکیل بنیاد ۲۹ بهمن در یکصد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هدف از تاسیس این بنیاد، پیگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تبریز و آذربایجان در دیدارهای سالانه مردم این خطه با معظم له به مناسبت قیام ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ می باشد.
استاندار آذربایجان شرقی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: تعدادی از دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در کف میدان هستند که شماری از آنها، دولتی و برخی نیز مردم نهاد می باشند.
عابدین خرّم افزود: دستگاه های متولی حوزه فرهنگ، اعم از دولتی و غیردولتی، باید هم افزایی داشته باشند تا اقدامات آنها تاثیر بیشتری داشته باشد.
استاندار آذربایجان شرقی، کارآمدی بیشتر و‌ منتج به نتیجه نهادهای متولی حوزه فرهنگ در هر دو بخش دولتی و غیردولتی را منوط به اهتمام جمعی و هم افزایی و تعمیق همکاری آنها دانست.

وی با اشاره به اهمیت غیرقابل اغماض فعالیت های فرهنگی برای کمک به بالندگی جامعه، خواستار مشارکت جمعی در پیشبرد برنامه های فرهنگی بر مبنای آسیب شناسی علمی و دقیق در این حوزه شد.

وی جایگاه شورای فرهنگ عمومی در جهت دهی به سمت و سوی فرهنگی استان را بسیار مفید و موثری دانست و خواستار اهتمام جدی همه اعضای آن در تحقق این مهم شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1178338

مهمترین اخبار ایران و جهان: