نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 12:07

تحقق ۱۰۳ درصدی اشتغالزایی در سنقروکلیایی طی سال گذشته

کرمانشاه- فرماندار سنقروکلیایی از تحقق ۱۰۳ درصدی اشتغالزایی در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

علی قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان کرمانشاه بحث اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری به همراه رونق تولید است و در این راستا شهرستان سنقر طی سال گذشته تحقق ۱۰۳ درصدی اشتغال را داشته است.

وی افزود: تحقق ۱۰۳ درصدی اشتغالزایی در شهرستان سنقروکلیایی از طریق پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ شامل صنعت، معدن و تجارت و همچنین تبصره ۱۶ بند ب برای مددجویان بهزیستی، ستاد اجرایی انجام گرفته است.

فرماندار سنقروکلیایی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه و با حضور وزیر اقتصاد مصوبات خوبی در حوزه‌های آب و راه با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومانی لحاظ شد که امیدواریم با تخصیص و جذب اعتبارات تحول خوبی در زیرساخت‌های شهرستان سنقروکلیایی انجام شود.

قربانی با اشاره به سهمیه سه هزار واحدی این شهرستان، بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۶ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی بوده‌اند که یک هزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند و تاکنون ۱۳ هکتار زمین شناسایی و ۲۸۰ نفر نیز زمین دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کاهش بارندگی‌ها طی سال گذشته مشکلاتی را در بحث آبرسانی رقم زد، ادامه داد: طی سال گذشته ۶۰ روستا آبرسانی سیار شدند اما تلاش‌های آبفا و سپاه استان در آبرسانی روستایی انتظار می‌رود مشکلات کاهش یابد و تکمیل تصفیه خانه آب شرب این شهر نیز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1152882

مهمترین اخبار ایران و جهان: