نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 21:54

اشکش: فولادی‌ها زمین را خیس کرده بودند/ تفکر داور روی تیم ما منفی است!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فولاد امکانات یک تیم حرفه‌ای دارد و اینکه بخواهیم زمین را خیس کنیم تا به اهداف تاکتیکی برسد در شخصیت فولاد نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از خوزستان، ابراهیم اشکش بعد از شکست یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: از میهمان‌نوازی فولاد تشکر ویژه می‌کنم. فولاد امکانات یک تیم حرفه‌ای دارد و اینکه بخواهیم زمین را خیس کنیم تا به اهداف تاکتیکی برسد در شخصیت فولاد نیست. زمین گل شده بود انگار در روز بارانی بازی می‌کنیم. مردم ساده‌ا‌ی هستیم، اما نباید فریب بخوریم. بازخورد فنی کارها مهم است.

وی ادامه داد: از این مساله گلایه‌مند هستم، زیرا این کار در شان فولاد نیست. امروز اگر داور حق را به حقدار می‌داد با امتیاز بازی را ترک می‌کردیم. برای حفظ تیم امیدوارم و با تمام وجود کار می‌کنیم. داور هم داور خوبی است، اما قبل از گل خوردن یک پنالتی 100درصد ما را داور نگرفت و ادامه کار هم با ما لج کرد. در دقیقه 2 فهمیدم که تفکر داور روی تیم ما منفی است!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: تمامی 50-50 را به فولاد داد. بازیکن ما را در محوطه جریمه سرنگون کرد و پنالتی واضح در دقیقه 80 گرفته نشد و در یک صحنه دیگر هم پنالتی رخ داد. از زیاری داور مسابقه بعید بود. اگر این مسایل را نبیند کدام داور این صحنه ها را ببیند. تمامی تماشاگران صحنه را دیدند اما داور ندید. اگر صحنه سخت بود حرف دیگری بود اما در دقیقه 2 مسابقه داور  چیز دیگری نشان داد. نفت مسجدسلیمان تیم منسجمی است. پولی قرار بود که بازیکنان بدهند که ان شالله پرداخت می‌شود.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1168082

مهمترین اخبار ایران و جهان: