نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 19:20

طرح های ویژه برای توسعه غرب استان زنجان در دست اقدام است

زنجان-استاندار زنجان گفت: طرح های ویژه برای توسعه غرب استان زنجان در حوزه های مختلف بخصوص حوزه صنعتی در دست اجرا داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی روز یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه پروژه ۱۵۰ واحدی مسکونی در شهر نیک پی، با بیان اینکه طرح های ویژه برای توسعه غرب استان زنجان در حوزه های مختلف بخصوص حوزه صنعتی در دست اجرا داریم، گفت: به منطقه غرب زنجان نگاه ویژه‌ای داریم، به طوری که شهر نیک پی در مرکزیت خاص آن قرار خواهد گرفت و امیدواریم به زودی اتفاقات خوبی برای آن رقم بخورد.

وی افزود: تلاش می کنیم در حوزه هایی که به لحاظ صدور مجوز و منابع مالی هزینه های کمتری دارد اقدامات لازم انجام گیرد و برای تکمیل زیرساخت های پروژه های مسکونی نیک پی هم پیگیری های لازم انجام شود.

افشارچی با اشاره به اینکه شهر نیک پی ظرفیت های خوبی را برای توسعه دارد، ادامه داد: ستان به منطقه و شهر نیک پی نگاه مثبتی دارد و طبق برنامه ریزی ها اتفاقاتی خوبی را در آینده در آن شاهد خواهیم در اطرف این شهر کارخانه شیشه در حال احداث است که به طور قطع برای نیک پی و اشتغالزایی در آن نتیجه مثبتی به همراه دارد.

استاندار زنجان گفت: باید با بهره وری در حوزه آب، فرهنگ احداث گلخانه در این شهر راه اندازی شود که این موضوع از سوی دستگاه های متولی امر به دقت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

افشارچی افزود: در شهرهایی که شورای شهر انتخاب می شوند اما بین آنها اختلاف وجود دارد، گشایش رخ نمی دهد، در مقابل در شهرهایی که همدلی و پیشرفت باشد اتفاقات مثبتی به وقوع می پیوندد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در شهر نیک پی همدلی بین شورای شهر و شهرداری وجود دارد، گفت: این همدلی برکت دارد که از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153882

مهمترین اخبار ایران و جهان: