نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 13:55

حضور پرشور مردم در روز قدس بیانگر طرفداری از آرمان فلسطین است

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: حضور پرشور و کوبنده آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانگر طرفداری آنها از آرمان ملت فلسطین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور کوبنده مردم در راهپیمایی روز قدس در عمل نشان داد که مردم طرفدار آرمان های فلسطین بوده و با صهیونیست‌های غاصب و کودک‌کش اسرائیل مخالف هستند و یقیناً این مخالفت سخن همه امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه همگانی است، افزود: ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین سال ها است که به وسیله رژیم اشغالگر قدس آزار و شکنجه می‌شوند.

وی گفت: طنین محکومیت و فریاد جهانی علیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل سبب می‌شود که بساط این رژیم جعلی هرچه سریع‌تر برچیده شده و امیدوار هستیم فلسطین به اختیار و حاکمیت مردم مظلوم فلسطین در بیاید.

نورمفیدی ادامه داد: مسجدالاقصی خانه خدا و قبله اول مسلمانان جهان است اما در حالی که مسلمانان در این خانه معتکف شده بودند، اسرائیلی‌ها مردم بی‌گناه را از این مسجد بیرون رانده و عده‌ای را دستگیر کردند.

امام جمعه گرگان گفت: متأسفانه در برابر این ظلم آشکار و این وضعیت بسیاری از کشورهای به اصطلاح آزادی‌خواه سکوت کرده اند.

نورمفیدی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی باید شاهد یک انتخابات آزاد در فلسطین باشیم و رأی مردم برای ماندن یا رفتن این رژیم جعلی تعیین‌کننده باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147538

مهمترین اخبار ایران و جهان: