نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:09

شف حجاب یک حرام سیاسی و شرعی است

چهارباغ- امام جمعه چهارباغ گفت: کشف حجاب یک حرام سیاسی و شرعی است، برای درک این موضوع کافی است به این برخی دیدگاه‌های دشمنان توجه شود تا ماهیت حرام سیاسی بودن کشف حجاب بهتر درک شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چهارباغ که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: سبک زندگی امیرمومنان حضرت علی (ع) برای همه افراد جامعه در تمام ابعاد درس‌آموز است.

وی بیان کرد: و کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً این دو جمله بر خورد سیاسی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی را هم در رابطه با قدرتمندان و مستکبران روزگار و هم در رابطه با مستضعفان و مظلومان بیان می‌کند.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: از حضور پرشور مردم و مسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی در راهپیمایی به‌عنوان سربازان مکتب حاج قاسم سلیمانی، بیانگر بصیرت و آگاهی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است.

محمدی گفت: ????حادثه فلسطین واقعاً یک بحران بزرگ و تلخ انسانی- اسلامی است که هیچ انسانی آزاده ای نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد در واقع روز قدس عقبه مردمی و جهانی جبهه مقاومت فلسطین قلمداد می‌شود.

وی اظهار کرد: رژیم اسرائیل ناگزیر است این واقعیت را بپذیرد، اسرائیل پیش از ۸۰ سالگی برای بار سوم از بین می‌رود.

امام جمعه چهارباغ بیان کرد: کشف حجاب یک حرام سیاسی و شرعی است، برای درک این موضوع کافی است به این برخی دیدگاه‌های دشمنان توجه شود تا ماهیت حرام سیاسی بودن کشف حجاب بهتر درک شود.

وی متذکر شد: یکی از مقامات بلند پایه آمریکا در ارتباط با پوشش زنان در ایران گفته است هر زن چادری در کوی و برزن ایران به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین ما برای براندازی این نظام، باید حجاب آن‌ها را سست کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147738

مهمترین اخبار ایران و جهان: