نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 14:37

اعمال تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از اعمال تمهیدات ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد حیدری با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی پلیس راهور نیز تمهیدات ترافیکی و محدودیت‌هایی برای سهولت در تردد در نظر گرفته است.

وی افزود: در این راستا پلیس راهور تدابیر و تمهیدات ویژه را برای برگزاری مراسم عزاداری در این ایام و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در نظر گرفته تا با آمادگی کامل و با تجهیزات در اختیار روان سازی ترافیکی را برای تردد عزاداران به هیئت‌های مذهبی را در دستور کار قرار دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از مسئولان هیئت‌های مذهبی و عموم شهروندان انتظار داریم برای ایمنی تردد عابران و توجه بیشتر رانندگان به تردد عابران پیاده در مسیرها و راه‌ها به خصوص در شب‌ها، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

حیدری بیان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود از تداخل خودروها به داخل جمعیت هیأت‌های عزاداری خودداری کنند و در روز تاسوعا و عاشورا از وسایل نقلیه شخصی تا حد امکان استفاده نکنند و ظرفیت معابر را برای تردد هیئت‌های باز نگه دارند و در زمان اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از معابر مجاور و جایگزین استفاده کنند.

وی همچنین پیرامون ممنوعیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به شرایط و موقعیت ترافیکی هر محل به صورت مقطعی توسط عوامل پلیس راهور مستقر در محل اجرا می‌گردد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405538

مهمترین اخبار ایران و جهان: