نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 17:35

۳۵ موکب مازندران همزمان با اربعین در عراق برپا می شود

ساری- استاندار مازندران با تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان گفت: ۳۵ موکب همزمان با اربعین حسینی توسط استان در کشور عراق برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد اربعین با بیان این که موکب‌های مازندران در کشور عراق همواره برتر هستند، گفت: نهضت اعزام افراد محروم و اقشار کم درآمد در بین حسینی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه موکب‌های اربعین حسینی در شهرهای استان نیز فعال می‌شود، گفت: کار فرهنگی در موکب‌های استان باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین در روز اربعین، همایش پیاده‌روی و راهپیمایی روز اربعین در شهرهای مختلف استان نیز برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز گفت: امسال ۳ هزار خادم برای خدمات دهی به زائران اربعین در کربلای معلی و عراق اعزام می‌شوند.

روح الله سلگی با تسلیت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان اظهار داشت: ۳۵ موکب اربعین امسال برای خدمات دهی به زائران پیش بینی شده است.

وی بر لزوم تأمین مواد غذایی و دارویی زائران استان تاکید کرد و گفت: سه هزار خادم اربعین به عراق اعزام می‌شوند.

حسن جهانی مدیر کل راهداری استان مازندران نیز از آمادگی ۲۵۰ کامیون برای خدمات دهی به اربعین حسینی خبر داد و گفت: برای اعزام زائران اتوبوس‌ها هماهنگی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1416482

مهمترین اخبار ایران و جهان: