نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 14:05

کشف ۴۹۵ گرم مواد مخدر شیشه از یک واحد مسکونی در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۴۹۵ گرم موادمخدرشیشه ازیک واحد مسکونی و دستگیری ۳ نفر سوداگرمرگ در شهر محمدیه قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد علی‌بیگی ‌از کشف 495 گرم مواد مخدر شیشه ازیک واحد مسکونی و دستگیری 3 نفر سوداگرمرگ در شهر محمدیه خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در یک واحدمسکونی در شهر محمدیه شهرستان البرز بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی انجام‌شده با مقام قضایی اکیپی از ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر استان و شهرستان البرز به محل مورد نظر اعزام ودر بازرسی از آن 495 گرم موادمخدر از نوع شیشه تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین موادمخدر کشف، و 3 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

علی‌بیگی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: همچنین در عملیات دیگری یک کیلو و 900 گرم تریاک در شهرستان آوج کشف و یک سوداگر مرگ در این مورد دستگیر شد. در واقع ماموران ما حین گشت زنی در حوزه استحفاظی آوج به یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 مشکوک و آن را مورد بازرسی قرار دادند و پس از بازرسی خودرو مقدار یک کیلو و 900گرم تریاک کشف و حامل مواد را دستگیر کردند. 

وی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند. در ضمن شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر موضوع را به سرعت به به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1415838

مهمترین اخبار ایران و جهان: