نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 23:40

بازی اول همیشه سخت است/ آزادی ورزشگاه ملی است نه برای پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از بازیکنان و مربیان تشکر می کنم که بااغماض لیگ را شروع کردند در صورتیکه طلبکار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: خدا کمک کرد و زحمات بازیکنان به ثمر نشست تا اولین بازی را ببریم. همیشه اولین ویدار سخت‌ترین بازی در فصل است. دلیلش هم استرس‌هایی است که وجود دارد. عدم شناخت از تیم مقابل و برخی هماهنگی‌های لازم مشکل و غیرقابل پیش‌بینی است. گام اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و یقین داریم که روز به روز بهتر می‌شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره عدم حضور تماشاگران تاکید کرد: نمی‌دانم چگونه این ضایعه را تحلیل کنیم. شاید ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم‌هایی مانند پرسپولیس که تماشاگر بیشمار دارند، از انرژی مثبت هواداران محروم شدند. امیدوارم مشکلات برطرف شود تا هواداران به عنوان صاحبان اصلی این باشگاه بتوانند به حق خود برسند.

ددرویش افزود: از نظر مالی این ضررها خیلی برای ما محسوس نیست. درحال رسیدن به جایی هستیم که انگار ما هیچ اختیاری از خودمان نداریم. چگونه می‌شود من به عنوان میزبان اختیاری برای تبلیغات ندارم؟ با اسپانسری صحبت کرده بودم اما امروز تبلیغات دیگری را شاهد بودم. وقتی در خانه اختیار تبلیغات را نداریم، باید امیدوارم باشیم تا در بازی‌هایی که میهمان هستیم به ما نگویند که چه پیراهنی بپوشیم!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعه جذب گزینه‌هایی نظیر عبدالرزاق حمدالله یاداور شد: آقای گل‌محمدی گفته اگر بنا باشد بازیکنی مدنظر باشد، خودش باید نام بدهد. تا امروز چنین بازیکنی به باشگاه معرفی نشده تا مذاکره کنیم. متأسفانه حواشی فضای مجازی زیاد است و اسامی بازیکنانی مطرح می‌شود که اگر نگویند فوتبالیست است، من نمی‌شناختم! اسمی داده نشده است.

مدیرعامل سرخپوشان درباره وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی که آیا مشکلی برای میزبانی در لیگ قهرمانان ایجاد می‌کند گفت: ورزشگاه آزادی را معرفی کردیم که حتماً باید تا ۴۵ روز دیگر آماده شود. قول داده‌اند که زودتر کارهایش را انجام دهند. ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه ملی است و می‌طلبد که بودجه‌ای ملی برای آن در نظر گرفته شود. امیدوارم قول‌هایی که داده‌اند عملیاتی شود و یقین دارم وزارت ورزش تمام توان خود را به کار گرفته است، چون آبروی جمهوری اسلامی است و ربطی به پرسپولیس ندارد.

او درباره دلخوری‌های محمد محمدی از مدیریت باشگاه گفت: فراموش کردم از بازیکنان تیم‌، مربیان و اعضای کادر فنی در شرایطی که آپشن‌های فصل گذشته را نداده‌ایم و ۲۰ درصد ابتدای فصل را هم هنوز پرداخت نکرده‌ایم، تشکر کنم. آنها بدون کوچک‌ترین اعتراضی کار را دنبال کردند. امروز هم نتیجه خوبی گرفتند و امیدوارم هرچه سریع‌تر این موانع جذب اسپانسر و سایر موارد هم رفع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434838

مهمترین اخبار ایران و جهان: