نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 22:14

حضور گروه‌های جهادی بنیاد مهرالرضا در مناطق محروم کردستان

استاندار کردستان از حضور گروه‌های جهادی بنیاد مهرالرضا برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کردستان و به صورت ویژه در مالوجه قروه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه امروز در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی و جهادی با مشارکت سپاه در سنندج اظهار کرد: بنیاد جهادی مهرالرضا(ع) فعالیت‌های جهادی دارند و در حوزه‌های مختلف تخصصی و عمومی خدماتی به مردم به ویژه مناطق محروم در سطح کشور ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: قرار است این گروه‌های جهادی به طور ویژه در قروه کردستان فعالیت‌های محرومیت‌زدایی داشته باشند که از این حضور استقبال می‌کنیم.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید از این ظرفیت برای رفع محرومیت و خدمت به مردم در مناطق محروم بهره بگیریم و همکاری لازم از سوی دستگاه‌های مختلف با این گروه‌های جهادی صورت بگیرد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه قرارگاه مهرالرضا یک بنیاد است که با یک ساختار علمی و توانمند در سطح کشور خدمات شایانی را ارائه کرده است، گفت: در استانی مانند کردستان که رنگ و بوی محرومیت در برخی نقاط آن پررنگ‌تر است این بنیاد می‌تواند نقش بسزایی در رفع مشکلات داشته باشد.

وی افزود: بنیاد مهرالرضا در قالب گروه‌های پزشکی و خاصتا چشم پزشکی به استان ورود کرده و قرار است در مدت سه ماه در این استان در بخش‌های پزشکی و سایر حوزه‌ها به مردم خدمات ارائه کنند.  

استاندار کردستان عنوان کرد: فعالیت‌های اساسی و ریشه‌ای مانند ساماندهی پسماند و کشت چوب که گستره استان را فرا می‌گیرد، قابلیت طرح دارد و می‌توانیم از تجربیات این قرارگاه برای دستیابی به اهداف و برنامه‌ها بهره بگیریم.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه گروه‌های جهادی بنیاد مهرالرضا بدون هیچ چشمداشتی براساس نگاه متعهدانه قدم در عرصه‌ای گذاشته‌اند که می‌تواند برای استان بسیار مفید باشید، گفت: مجموعه مدیریت استان در راستای همکاری با این بنیاد کم نخواهد گذاشت.

وی افزود: در همین راستا برگزاری نشست‌های تخصصی با دستگاه‌های متعدد می‌تواند قدم‌های موثر و مثبتی در شناسایی و رفع مشکلات و انجام حرکت های جهادی در حوزه محرومیت‌زدایی در استان باشد.

وی با بیان اینکه مدیران از فرصت حضور بنیاد مهرالرضا در استان بهترین استفاده را بکنند، گفت: در گام نخست این بنیاد در راستای انجام اقدامات دامپزشکی و محرومیت‌زدایی به مدت 10 روز در منطقه مالوجه قروه حضور دارند و از مدیران اجرایی استان انتظار داریم به زیرمجموعه‌ها برای همکاری لازم با این گروه‌ها دستور دهند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417182

مهمترین اخبار ایران و جهان: