نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 10:51

قطعی مکرر تلفن همراه در شهرکرد به دلیل ممانعت از نصب دکل مخابرات

شهرکرد_مدیر منطقه مخابرات چهارمحال و بختیاری گفت: مردم مانع از نصب دکل در قسمت‌های پیش‌بینی شده می‌شوند و همین موضوع سبب بروز مشکل قطعی تلفن همراه در شهرکرد شده است.

هومن محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره قطعی موبایل در استان خصوصاً در شهرکرد اظهار کرد: متأسفانه شاهدیم که مردم مانع از نصب دکل در قسمت‌های پیش‌بینی شده می‌شوند و همین موضوع سبب بروز مشکل قطعی تلفن همراه شده است.

وی تاکید کرد: زیان‌آور بودن دکل‌های مخابرات تاکنون از نظر علمی ثابت نشده و این حرفی کاملاً ناروا است.

مدیر منطقه مخابرات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نصب دکل برای یک منطقه ۶ ماه به طول می‌انجامد و تا استعلام‌ها گرفته شود و دستور مقام قضائی دریافت شود زمان بسیاری از ما می‌گیرد.

محمودی با اشاره به اینکه ۴۷۰ سایت مخابرات در این استان نصب شده است اضافه کرد: امسال باید بیش از ۴۰ سایت دیگر نصب شود چون با احداث ساختمان‌های جدید عملکرد دکل‌ها با مشکل مواجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سه نوع اینترنت تلفن همراه، ای دی اس ال و فیبر نوری در اختیار مردم است، در فیبر نوری کیفیت اینترنت عالی است و در بسیاری از قسمت‌های شهرکرد قابل استفاده است.

مدیر منطقه مخابرات چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مردم می‌توانند برای دریافت از اینترنت فیبر نوری با سامانه ۲۰۲۰ تماس بگیرند.

محمودی افزود: هزینه فیبر نوری بر اساس پهنای باند متفاوت است و مردم می‌توانند جدول مربوط را در سایت مخابرات ببینند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396882

مهمترین اخبار ایران و جهان: