نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 09:05

آتش نشانی کرج با کمبود نیروی انسان مواجه است

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، گفت: با کمبود نیرو مواجه هستیم و منتظریم مجوز استخدام از سازمان امور استخدام کشوری ابلاغ شود تا فرآیند آزمون‌های استخدامی را برگزار کنیم.

محمد یساولی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آتش سوزی برج پارسه کرج، گفت: همکاران با حضور به موقع در صحنه آتش سوزی توانستند ۷۰ نفر از شهروندان که درگیر حریق شده بودند نجات دادند. 

وی با اشاره به اینکه فوتی نداشتیم، افزود: به واسطه شدت دودزدگی چند نفر دچار مجروحیت شدند که به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر به بیمارستان منتقل شد که خیلی سریع بهبود پیدا کرد و ترخیص شده است. 

وی در خصوص تجهیزات سازمان آتش نشانی، گفت:دو دستگاه نردبان بالابر ۵۵متری و ۳۲متری داریم و درحال حاضر مدیریت شهری کرج پیگیر هستند که تجهیزات را تکمیل کنند. 

یساولی با بیان اینکه امکاناتی که پیش بینی شده کامل تر است، ادامه داد: بخشی از این تجهیزات وارداتی است اما مدیریت شهری پیگیر این موضوع هستند.

وی اشاره‌ای به افرادی که در صحنه‌های آتش سوزی هستند کرد و گفت: افرادی که در صحنه حاضر می‌شوند با دخالت در کارها تمرکز همکاران را از بین می‌برند، توصیه می‌شود افراد محل را ترک و مانع کار نشوند‌.

یساولی با بیان اینکه در کشور و کرج با کمبود نیرو مواجه هستیم،افزود: منتظر هستیم مجوز استخدام از سازمان امور استخدام کشوری ابلاغ شود تا فرآیند آزمون‌های استخدامی را برگزار کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1396738

مهمترین اخبار ایران و جهان: