نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 15:29

ظرفیت‌های جوانان کشور برای دستیابی به موفقیت‌ها استفاده شود

بوشهر- امام جمعه عسلویه با بیان اینکه خبرنگاران باید معتقد و منصف باشند گفت: ظرفیت‌های جوانان کشور برای دستیابی به موفقیت‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و امام خمینی همواره بر استفاده از ظرفیت جوانان تاکید داشته و به فکر و عمل جوانان اعتماد کردند و البته ظرفیت‌های غیر جوان را هم نفی نمی‌کردند.

وی اضافه کرد: جوان‌گرایی به آن معنی نیست که پیر را به کل فراموش کنیم. امام به عنوان ذخیره و ثروت برای نظام به نیروهای غیر جوان هم اعتماد می‌کردند. باید به جوان اعتماد کرد و از نیروهای جوان در پیشبرد کشور استفاده کرد و هم جوان‌ها وهم غیر جوان‌ها استفاده برد.

هاشمی نژاد روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: در ۱۷ مرداد شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف به دست طالبان به شهادت رسیدند و این روز را روز خبرنگار نامیدند. خبرنگار باید ویژگی‌های ارزشی و اسلامی داشته باشد و نباید احساسات خود را وارد خبر کند. خبرنگار باید حق محور و حق‌گو و حق طلب باشد و باید منصف و معتقد باشد.

امام جمعه عسلویه به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس از دوشنبه ۱۶ مرداد پیش ثبت نام انجام می‌شود طبق قانون جدید اگر پیش ثبت نام انجام نمی‌دهند فرصت را از دست می‌دهند. از مسببین قانون جدید تشکر می‌کنم، این اصلاح قانون مزایای خوبی دارد و جلوی خیلی از مشکلات را می‌گیرد.

وی با تقدیر از همه هیئت‌های مذهبی و متولیان حسینیه‌ها در سراسر شهرستان اضافه کرد: هیئت‌ها مجالس خوبی در دهه محرم برگزار کردند و خیلی زحمت کشیدند که پاداش خوبی از آقا اباعبدالله الحسین (ع) دریافت خواهند کرد. تجمعات خوبی در روز عاشورا در سراسر کشور شکل گرفت و شهرستان ما هم تجمع خوبی بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425538

مهمترین اخبار ایران و جهان: