نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 17:27

خبر رسانی ابزاری فراگیر و تاثیرگذار است

کاشمر ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر گفت: هم اکنون خبررسانی ابزاری فراگیر، قدرتمند و تأثیر گذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا چهکندی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبر رسانی و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و اکنون ابزاری فراگیر، قدرتمند و تأثیر گذار شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر با تأکید بر اینکه تمامی مهندسی افکار مردم با رسانه است عنوان کرد: رسانه‌ها مثل قبل سنتی نیستند تا در اختیار باشند ولی اکنون رسانه فردی شده است و فرد فرد جامعه رسانه شده اند.

وی تصریح کرد: وقتی بیان می‌شود رسانه فردی شده است بدین منظور است که فرد یا گروهی علایق و برنامه‌های خود را به جامعه ارائه می‌دهند و بر روی افراد تأثیر می‌گذارند.

چهکندی با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی و شبکه اجتماعی به عنوان رسانه در اختیار دیگران قرار گرفته است گفت: رسانه و خبرنگاران انقلابی در برابر این گونه افراد یا گروه‌ها که اعتقادات و تفکرات خودشان را می‌خواهند به جامعه القا کنند، وظایف خبر رسانی را دوچندان می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر با اشاره به اینکه دشمن اعتقادات را هدف قرار داده است تصریح کرد: رسانه و خبرنگاران انقلابی با ارائه خبرهای جامع و کامل ابهام را از جامعه کم می‌کند و دشمنان را می‌توانند ناامید کنند.

وی عنوان کرد: در برابر هجمه خبرهای دشمنان نباید حزبی و گروهی برخورد کنیم گفت: خبر علاوه بر جامع بودن باید نشاط و پویایی را در جامعه پمپاژ کند.

چهکندی اظهار کرد: شفافیت از مزایای دیگر خبر رسانی باید باشد و با مردم به راحتی صحبت شود و خبرنگاران از دو پهلو بودن خبر دوری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر با اشاره به اینکه خبرنگاران اگر سیاست زده شوند نمی‌توانند به اهداف انقلاب کمک کنند گفت: رسانه باید منافع ملی را بر منافع شخصی، گروهی و حزبی ارجحیت دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438538

مهمترین اخبار ایران و جهان: