نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 13:21

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ کشف سرقت ۱۴ درصد رشد داشت

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ جلیل موقوفه‌ای ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: دستگیری سارقان باغات پسته دامغان، توقیف خوراک دام فاقد مجوز در سرخه، توقیف خودرو حاوی چوب تاغ در گرمسار و کشف دو هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق در میامی مهمترین این رویدادها هستند.

وی ضمن بیان اینکه این مأموریت‌ها منجر به دستگیری شش متخلف در استان سمنان شده است، افزود: مبارزه با سرقت از جمله مهمترین مأموریت‌های ذاتی پلیس در راستای برقراری امنیت استان سمنان محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی پنج ماهه نخست سال جاری کشف سرقت ۱۴ درصد رشد داشته است، ابراز داشت: کاهش دو درصدی وقوع سرقت نیز اتفاق خوب دیگری که عزم پلیس را در مبارزه با بزه نشان می‌دهد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه وجود مال‌خران عامل مهمی که باعث انجام سرقت می‌شود، تصریح کرد: برای متوقف کردن این چرخه دستگیری مال‌خران در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مال‌خر به دلیل معاونت در جرم، مجرم محسوب می‌شود، افزود: در صورت محرز شدن این عمل مجرمانه، مغازه یا محل کسب آن پلمب و از ادامه فعالیت وی جلوگیری خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1439782

مهمترین اخبار ایران و جهان: