نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 00:09

کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی کمیته امداد ایلام به ایتام و نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال طی یک سال گذشته از طریق این نهاد به ایتام و نیازمندان استان ایلام کمک شده است.

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بامداد چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال طی یک سال گذشته از طریق این نهاد به ایتام و نیازمندان استان کمک شده است. 

وی افزود: علاوه بر خدمت‌رسانی به نیازمندان در سرفصل‌های مختلف و متفاوت، شناسایی جامعه خیران و نیکوکاران و مشارکت دادن آنان در دستگیری از نیازمندان جزو اصلی‌ترین رسالت‌های این نهاد و جامعه خبری و رسانه‌ای استان از همراهان این نهاد در این مسیر است. 

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: هم‌اکنون حدود ۲۳ هزار حامی از کودکان یتیم و نیازمند این استان حمایت می‌کنند و امسال تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال به خانواده‌های یتیم و نیازمند استان کمک کرده‌اند. 

وی با اشاره به خدمات حمایتی متنوع کمیته امداد به نیازمندان گفت: در بخشی از این کمک‌ها، از سال گذشته تاکنون بیش از یک هزار قلم کالای ضروری خانوادگی و بیش از یک هزار و ۳۵۰ سری جهیزیه به طور رایگان در اختیار خانواده‌های نیازمند استان ایلام قرار داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بخش مهمی از کمک‌های مردمی به کمیته امداد در قالب صدقات و وجوهات نقدی و یا کالایی است که تمامی این کمک‌ها در سرفصل‌های مختلف در داخل استان صرف کمک به نیازمندان می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433038

مهمترین اخبار ایران و جهان: