نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 18:40

آماده باش ۳۰ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر کرمانشاه در ایام اربعین

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده باش ۳۰ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر کرمانشاه در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر محمدی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های اربعین شعب هلال احمر استان کرمانشاه که در پایانه مرز خسروی برگزار شد، اظهار کرد: تمام نیروهای جمعیت هلال احمر کرمانشاه در ایام اربعین در حال آماده باش خواهند بود.

وی با اعلام آمادگی این جمعیت در اربعین امسال از افزایش پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر از ورودی استان کرمانشاه تا مرز خسروی به ۳۰ پایگاه خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: روزانه بیش از ۲۵۰ نفر از امدادگران خواهر و برادر ما شامل تیم‌های عملیاتی، تیم‌های پشتیبانی، تیم‌های توانای بانوان مستقر در پایگاه‌های هلال احمر در خدمت زائران هستند و در مجموع ۱۱ هزار و ۲۵۰ نفر روزانه با به کارگیری ۱۰۰ دستگاه خودرو، آمبولانس و ست‌های نجات در این عملیات فعال خواهند بود.

محمدی بیان کرد: خدمت به زائران اربعین توفیق بزرگی است که کار در این مسیر دلی است و از این رو جمعیت هلال احمر نیز با تمام توان در خدمت زائران خواهد بود و در این راه آمادگی کامل دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434338

مهمترین اخبار ایران و جهان: