نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 21:31

رسانه‌ها یکی از سخت‌ترین سنگرها در مقابله با دشمنان هستند

بوشهر- سخنگوی دولت گفت: دشمن از تمام ابزارها در جنگ و تهاجم استفاده می‌کند و رسانه‌ها یکی از سخت‌ترین سنگرها در مقابله با دشمنان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی عصر سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی و هماهنگی روابط عمومی ادارات استان بوشهر اظهار داشت: رسانه در عرصه جهاد تبیین نقش مهم و اثرگذاری دارد

وی اضافه کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اداری نقش تأثیرگذاری در انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد دستگاه‌های مربوطه دارند و در این راستا رسانه‌ها در این عرصه از جایگاه مهمی برخوردار هستند.

سخنگوی دولت با تشریح واقعه حادثه عاشورا و نقش امام حسین علیه‌السلام از ابتدای حرکت در حوزه روشنگری و جهاد تبیین خاطرنشان کرد: امام حسین علیه‌السلام قبل از حرکت به سمت صحرای کربلا روشنگری و گفت‌وگوهای مختلف با بزرگان را مورد توجه قرار دادند و اوج جهاد تبیین سیدالشهدا علیه‌السلام در ابتدای حرکت، صحرای عرفات بود.

وی، مدیریت عرصه رسانه را برعهده شخص فرمانده دانست و تأکید کرد: تمام بازیگران عرصه رسانه در جهاد تبیین نقش مهم و ممتاز دارند.

بهادری جهرمی با اشاره نقش مهم رسانه‌ها در عرصه‌های مقابله با تهاجم دشمنان گفت: در برهه‌های غبارآلود حق علیه باطل مؤمن، متقی و انقلابی واقعی با تفکر انقلاب، اسلام، حضرت امام راحل کسی است اگر دست عمل کند چیزی جز پیروزی حاصل نمی‌شود.

وی با تشریح اغتشاشات نیمه دوم سال گذشته خاطرنشان کرد: اهداف دشمن در این میدان، با استفاده از همه ابزارها و اقدامات تبلیغاتی، رسانه‌ای و تهاجمی محقق نشد.

سخنگوی دولت، اقتدار، قدرت، بالندگی، پویایی، رو به رشد بودن، جمهوری اسلامی ایران را وصف‌ناشدنی دانست و گفت: پیشانی جبهه در جنگ ترکیبی دشمن حوزه افکار عمومی و رسانه است و خطا در این عرصه آثار بزرگ و از آن طرف اقدامات مثبت و پیروزی هم آثار بزرگ در پی دارد.

وی یکی از سخت‌ترین سنگرها در این شرایط در مقابله با دشمنان را سنگر رسانه دانست و بیان کرد: از تمام ابزارها که دشمن در این جنگ و تهاجم استفاده می‌کند باید بشناسیم که منابع مهمی در تاریخ دینی، مذهبی، سنتی، دفاع مقدس و گام اول انقلاب در ۴۰ سال اول انقلاب وجود دارد.

سخنگوی دولت، با قدردانی از اصحاب رسانه در مقابله با دشمنان در شرایط کنونی گفت: رسانه‌ها سنگر سختی انتخاب کرده‌اند این سنگر سخت، اقتضای تلاش مضاعف و نیاز به پشتیبانی و حمایت ویژه و ایجاد کمیته تخصصی پشتیبانی است.

بهادری جهرمی میدان‌دار و فرمانده اصلی این نبرد را مدیران دستگاه‌های اجرایی است گفت: مدیر اجرایی مسئول و پاسخگوی اطلاع‌رسانی به جامعه هدف هستند هر چند دیگر اعضا هم نقش و رسالت دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422438

مهمترین اخبار ایران و جهان: