نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 12:47

کشف ۶ هزار قلم داروی قاچاق در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۶ هزار و ۱۳۸ قلم داروی قاچاق و ۲۵۹ دست البسه قاچاق در قزوین خبر داد.

سرهنگ مهدی حاجیان راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، از کشف 6 هزار و 138 قلم داروی قاچاق و 259 دست البسه قاچاقدر قزوین خبر داد و اظهار داشت: با تلاش مأمورین و عوامل فراجا شهرستان قزوین نسبت به دستگیری 2 نفر که در حوزه قاچاق دارو و سایر ملزومات آن فعالیت داشتند، اقدام شد.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری و بررسی خودروی متهمان  تعداد 259 دست البسه، کیف و کفش قاچاق و 6138 عدد انواع داروهای قاچاق توسط ماموران فراجای استان قزوین کشف و ضبط شدند. 

کشف 30 کیلو تریاک

همچنین سرهنگ فرهاد علی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، از کشف 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در قزوین خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان قزوین و با همکاری مأموران پلیس مبارزه باموادمخدر شهرستان بویین‌زهرا 30 کیلوگرم تریاک از منزل یک قاچاقچی در شهر قزوین کشف شد.

وی اضافه کرد: به همراه این محموله 30 کیلوگرمی 60 گرم سوخته تریاک، 35 گرم سوخته تریاک، 35 گرم گراس، 2 قبضه وافور و یک عدد ترازو هم توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین کشف و ضبط شدند.

قاچاق , قاچاق کالا , مواد مخدر , پلیس امنیت اقتصادی , پلیس مبارزه با مواد مخدر ,

علی‌بیگی ادامه داد: در رابطه با این کشف یک متهم هم توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد و به همراه محموله 30 کیلویی و آلات و ادوات کشف‌شده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1436782

مهمترین اخبار ایران و جهان: