نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1403 - 08:30

آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ‌کرمانشاه از آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان خبر داد و گفت: به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی استان کرمانشاه امدادرسانی شد.

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از امدادرسانی به 126 فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروز‌آباد، سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات 10 دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، 10 دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده که به 25 خانوار ، خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر داده شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در 25 منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: 21 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1708782

مهمترین اخبار ایران و جهان: