نیوز سیتی!
14 آذر 1401 - 11:29

«شیوه» به آنتن برمی‌گردد

«شیوه» از برنامه‌هایی بود که با استقبال فراوانی همراه شد و بازخوردهای فراوانی به همراه داشت. این برنامه با آغاز جام جهانی از آنتن کنار رفت و قرار است با پایان یافتن جام جهانی فوتبال قطر به کنداکتور پخش بازگردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه «شیوه» که طی دو ماه اخیر با مدلی مناظره‌ای و چالشی درباره مبانی و نظریه‌های مرتبط با جامعه و حکومت روی آنتن شبکه چهار می‌رفت، مدتی است که از کنداکتور پخش این شبکه حذف شده است.

این برنامه با اجرای عطا‌اله بیگدلی ابتدا هر شب و سپس شب‌های زوج روی آنتن رفت و توانست محل بحث بسیاری از مسائل بنیادین جامعه در وقایع اخیر شود. مباحثی که برخی از آن‌ها برای اولین بار در تلویزیون مطرح و نسبت به آن‌ها تحلیل و نقد صورت می‌گرفت. حتی برخی از مهمانان این برنامه نیز پس از سال‌ها به تلویزیون آمدند و برنامه توانست در مدت زمان پخش دوماهه خود محل کنش و واکنش چهره‌های فرهنگی و استادان دانشگاه باشد.

این برنامه از ابتدای بازی‌های جام جهانی قطر 2022 از آنتن کنار رفت و قرار است با اتمام مهم‌ترین رقابت فوتبالی دنیا، دوباره به کنداکتور پخش شبکه چهارم سیما بازگردد.دیروز سیزدهم آذر نیز روابط عمومی شبکه چهار سینما درباره برنامه «زاویه» و پخش شبانه آن اطلاع‌رسانی کرد که قرار است در فصل جدید از این برنامه، جام جهانی از منظر علوم انسانی و اندیشمندان این حوزه مورد بحث قرار گیرد و موضوعاتی نظیر خصوصی‌سازی ورزش، نسبت فوتبال و جامعه و مواردی از این دست واکاوی شوند.

این برنامه به میزبانی سیدمهدی ناظمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 897694

مهمترین اخبار ایران و جهان: