نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 20:19

تاکید السودانی برمقابله قاطع با بقایای تروریسم/ حمله مجدد ترکیه به شمال عراق

نخست وزیر عراق بر مجازات عاملان عملیات‌های تروریستی اخیر و ضرورت انجام عملیات پیشدستانه علیه بقایای گروه تروریستی داعش تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،نشست امنیتی برای بررسی رخدادهای امنیتی اخیر در دیالی و کرکوک به ریاست محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق برگزار شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نخست وزیری عراق، السودانی در این نشست بر مجازات عاملان عملیات‌های تروریستی اخیر تاکید کرد.

وی همچنین به فرماندهان نظامی دستور داد به ارزیابی فراگیر طرح‌های امنیتی و تغییر تاکتیک‌های نظامی در مناطقی بپردازند که شاهد فعالیت بقایای تروریسم است و از شیوه‌های غیرسنتی برای مقابله آنها و به شیوه‌ای که سبب تضعیف توانمندی عناصر گروه تروریستی داعش و مانع حرکت آنها می‌شود، استفاده کنند.

نخست وزیر عراق بر ضرورت هماهنگی عالی میان دستگاه‌های اطلاعاتی و آماده باش بالا و انجام عملیات پیشدستانه علیه بقایای گروه تروریستی داعش تاکید کرد.

وی همچنین از فرماندهان نظامی خواست در راستای افزایش روحیه نیروهای خود تلاش کرده و به طور مستقیم در صحنه عملیاتی حضور داشته باشند.

حمله هوایی مجدد ترکیه به شمال عراق

جنگنده‌های ارتش ترکیه امروز هم شمال عراق را بمباران کردند. در این حمله، روستاهای سنکا و بربزین واقع در اقلیم کردستان هدف قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 925406

مهمترین اخبار ایران و جهان: