نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 11:47

وقوع ۷ سانحه رانندگی در استان سمنان/۲۳ نفر مصدوم شدند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث ۲۳ نفر مصدوم شدند.

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی دو روز گذشته هفت حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد سه مورد واژگونی خودرو، دو مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر، یک مورد تصادف زنجیره‌ای و یک مورد برخورد خودرو با گاردریل را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این تصادفات رانندگی تلفات فوتی نداشتند، افزود: در مجموع این حوادث ۲۳ نفر مصدوم شدند که همگی توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته وقوع یک مورد تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو به یکدیگر به پایگاه امداد و نجات هلال احمر نعیم آباد گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه کیلومتر ۴۵ محور شاهرود-دامغان به وقوع پیوست که مصدومیت پنج نفر را رقم زد.

محمد خانی با بیان اینکه واژگونی‌ها همگی از نوع خودرو پراید بوده است، تصریح کرد: این سوانح در کیلومتر ۷۵ محور دامغان-سمنان، کیلومتر هفت محور فولادمحله-شهمیرزاد و کیلومتر ۷۰ محور میامی- جاجرم اتفاق افتادند که به ترتیب سه، یک و شش مصدوم برجای گذاشته است.

وی افزود: تصادف تریلی با کامیونت کیلومتر ۱۱۵ محور سبزوار-میامی با یک مصدوم و تصادف نیسان با رانا کیلومتر ۵۰ محور شاهرود-آزادشهر با شش مصدوم مهمترین سوانح رانندگی را طی دو روز گذشته در استان سمنان شامل می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 924394

مهمترین اخبار ایران و جهان: