نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 00:30

بازگشایی راه ارتباطی ۳۶۰ روستای لرستان/ برق ۶۳ روستا وصل شد

خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بعد از بارش سنگین برف در استان، راه ارتباطی ۳۶۰ روستا بازگشایی و برق ۶۳ روستا نیز وصل شد.

مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت راههای روستایی و همچنین قطع برق روستاهای لرستان با توجه به بارش برف، اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی شهرهای استان، راه ارتباطی ۵۱۰ روستا مسدود شد که با اقدامات صورت گرفته از سوی عوامل راهداری، راه ارتباطی ۳۶۰ روستا بازگشایی شد.

وی، عنوان کرد: الان راه ارتباطی ۱۵۰ روستا بسته است که از این تعداد ۱۰۰ روستا مربوط به شهرستان الیگودرز، ۳۰ روستا شهرستان دلفان و ۲۰ روستا نیز خرم آباد است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، ادامه داد: همچنین برق ۱۱۶ روستای استان در پی بارش برف قطع شد که با اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت توزیع برق، برق ۶۳ روستا وصل شده و همچنان برق ۴۰ روستای شهرستان الیگودرز به دلیل صعب العبور بودن و غیر قابل دسترسی بودن مناطق قطع است.

پازوکی، افزود: همچنین برق هشت روستای شهرستان ازنا و دو روستای خرم آباد قطع است که عوامل در حال تلاش هستند تا بتوانند برق این روستاها را وصل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 931650

مهمترین اخبار ایران و جهان: