نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 14:38

ارائه خدمات الکترونیک ۲۶۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت به لرستانی‌ها

خرم‌آباد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از ارائه خدمات الکترونیک ۲۶۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت به مردم این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی صارمی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۲ مجوز جدید دفتر پیشخوان خدمات دولت و تعداد ۱۰ دفتر «آی سی تی» روستایی صادر شده است.

وی، عنوان کرد: همچنین در راستای کنترل عملکرد، رعایت دستورالعمل‌ها و تکریم ارباب رجوع و همچنین بررسی درخواست‌های تأسیس و یا اصلاح نشانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و «آی سی تی» روستایی و بررسی عملکرد دستگاه‌های «ای تی ام» و باجه‌های بانکی، تاکنون تعداد ۱۲۰ بازدید میدانی به عمل آمد است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، افزود: در سال جاری تاکنون تعداد چهار جلسه کارگروه و تعداد چهار کمیته تخلفات دفاتر پیشخوان با حضور نمایندگانی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و انجمن صنفی دفاتر پیشخوان و «آری سی تی» روستایی برگزار شده است که در جلسه کارگروه، تقاضاهای جدید، انتقال، تمدید و تغییر نشانی و در کمیته تخلفات مواردی از قبیل عدم اجرای تعهدات و تخلفات مرتکب شده از جانب مسئولین دفاتر مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفته است.

صارمی، گفت: از اهداف ویژه دفاتر پیشخوان خدمات دولت، گسترش عدالت اجتماعی، ارتقا سلامت اداری، تمرکززدایی، دسترسی آسان و افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت ارائه خدمات در جهت کاهش فساد اداری، کارآفرینی و اشتغال‌زایی برای بخش خصوصی عنوان کرد.

وی، افزود: تعداد ۲۶۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت و چهار دفتر «آی سی تی» روستایی دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات در استان در حال ارائه خدمات الکترونیک به ارباب‌رجوع هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922350

مهمترین اخبار ایران و جهان: