نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 17:39

آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی شاهرود افتتاح می‌شود

شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به افتتاح بخش آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی با ۲۲۰ مترمربع زیربنا، گفت: ساختمان جدید اورژانس شاهرود نیز افتتاح خواهد شد.

حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به طرح‌های ارتقای سطح درمان در شهرستان‌های شاهرود و میامی، بیان کرد: بخش آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی دانشگاه در متراژ ۲۲۰ مترمربع با حضور چهار نفر از اعضا هیئت علمی دانشگاه افتتاح می‌شود.

وی افزود: این افراد به عنوان مسئول فنی همراه کارکنان و تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی در حوزه‌های آزمایشات عمومی، تخصصی و فوق تخصصی در مجموعه پلی کلینیک تخصصی مشغول به کار خواهند بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: این بخش با تعرفه دولتی و به جهت پوشش بیماران با آزمایشات متنوع بیوشیمی، هورمونی، میکروب‌شناسی، خون شناسی، با انجام انواع آزمایشات بیماران با مشکلات ناباروری و … راه اندازی شده است.

شیبانی با بیان اینکه بسیاری از آزمایش‌ها که سابقاً به آزمایشگاه‌های تهران ارجاع داده می‌شد از این پس در شاهرود صورت می‌گیرد، بیان کرد: این کار از وقت و هزینه گزاف و بی مورد شهروندان می‌کاهد.

وی از افتتاح ساختمان جدید اورژانس ۱۱۵ شاهرود نیز خبر داد و گفت: ۱۳ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و فردا طی مراسمی با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 922950

مهمترین اخبار ایران و جهان: