نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 12:34

اختصاص بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار و وام به دهیاری‌های سمنان

استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم، ۷۰ میلیارد تومان اعتبار، ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بنیاد مسکن به دهیاری‌های این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با با مردم روستاهای کلامو و قلعه آقاعبدالله از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود اظهار کرد: نگاه ما در راستای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی رمز موفقیت است، افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، هیچ فاصله‌ای بین مردم و مسؤولان نیست که نشان از خدمت برای مردم دارد.

استاندار سمنان ادامه داد: در دولت سیزدهم، ۷۰ میلیارد تومان اعتبار، ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بنیاد مسکن به دهیاری‌های این استان اختصاص یافته است.

هاشمی اضافه کرد: در حوزه احیای قنوات و پوشش انهار اعتبارات لازم تخصیص یافته است که برای رفع مشکلات روستاها آمادگی کامل وجود دارد.

وی اضافه کرد: مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مطرح‌شده توسط مردم روستای کلامو در خصوص قیر، آسفالت، جشنواره سنجد، لوازم ورزشی و سایر موارد، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: در زمینه توزیع اعتبارات در بخش‌های مختلف، مقوله توسعه متوازن همواره مدنظر قرار دارد.

آیت‌الله‌ شاهرودی؛ بنیان‌گذار راهپیمایی عظیم اربعین

هاشمی با بیان اینکه مردم روستای قلعه آقاعبدالله مردمی متدین، شهیدپرور و ولایتمدار هستند، گفت: حضرت آیت‌الله‌ العظمی شاهرودی از بزرگان دین و بنیان‌گذار راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه همه ما امروز مدیون روحانیون، علما، بزرگان دین و شهدا هستیم، عنوان کرد: ما نسبت به تحقق قول‌ها و وعده‌هایی که داده خواهد شد، متعهد هستیم.

استاندار سمنان تأکید کرد: ما مسؤولان مکلف هستیم تا پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم باشیم و بالاترین افتخار ما خدمت به مردم است.

هاشمی ادامه داد: در راستای تأمین آب آشامیدنی مناسب برای مردم این روستا و منطقه، با جدیت پیگیری در راستای حصول نتیجه مطلوب انجام می‌شود.

وی افزود: آمادگی داریم تا از محل تبصره ۱۶ در زمینه سرمایه‌گذاری در روستاها تسهیلات به متقاضیان پرداخت کنیم.

استاندار سمنان بیان کرد:  امروز دوازدهمین سفر رسمی ما به همراه مدیران کل ستادی و اجرایی استان به شهرستان شاهرود به انجام رسیده است.

در برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم روستاهای کلامو و قلعه آقاعبدالله از توابع بخش بسطام، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان به همراه مدیران شهرستانی حضور داشتند و جمعی از اهالی روستاها، مشکلات و انتظارات خود را با مسؤولان در میان گذاشتند.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 921950

مهمترین اخبار ایران و جهان: