نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 21:22

استاندار تهران: بیمارستان الغدیر بومهن به زودی افتتاح می‌شود

استاندار تهران گفت: آماده‌سازی شرایط برای افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن را در اولیت قرار دادیم که به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا فخاری استاندار تهران در پایان نشست شورای اداری شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید امروز خود از شهرستان پردیس و افتتاح پروژه‌های امروز، اظهار کرد: شهرک های صنعتی شهرستان پردیس قدمتی بیش از شهر پردیس دارند و نیازمند ساماندهی جدید هستند.

وی در خصوص بیمارستان الغدیر بومهن عنوان کرد: آماده‌سازی شرایط برای افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن که از پروژه‌های به جا مانده از دولت‌های قبلی بوده را در اولیت قرار دادیم که به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار تهران تصریح کرد: موضوعاتی که در حوزه حمل و نقل به خصوص در محدوده شهر پردیس وجود داشت را دنبال کردیم که با تلاش شهردار این شهر، وسایل نقلیه عمومی مانند ون و اتوبوس تهیه و مشکلات مردم در این حوزه مرتفع خواهد کرد.

فخاری در پاسخ به به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص تحویل فازهای مسکن مهر به شهرداری، علیرغم داشتن بار مالی بسیار سنگین، به گونه ای که در ابتدای سال ۱۴۰۰ برآورد اولیه تحویل این فازها ۱۵ هزار میلیارد تومان بوده، ابراز کرد: اگر این موارد جز تعهدات شرکت عمران پردیس باشد، مکلف به تامین منابع می‌باشد و طبیعی است که شهرداری باید بتواند ارقام مورد نیاز خود را در قالب یک اعتبار پایدار و مستمر تأمین کند.

وی افزود: شهرداری صرفاً از طریق ساخت و سازهای صورت گرفته و یا عوارض صدور پروانه نمی‌تواند این فازها را تحویل بگیرد و سایر مولفه‌هایی که امکان ایجاد اعتبار پایدار را برای شهرداری فراهم می‌کند باید در دستور کار قرار بگیرد و شرکت عمران نیز باید به تعهدات خود عمل کرده تا فشار کمتری به لحاظ اعتباری به شهرداری وارد شود.

استاندار تهران در خصوص مدیریت موقت در شهرستان پردیس، بیان کرد: عنوان مدیریت موقت همیشه آسیب پذیر است و این اسم اعتماد عمومی را خدشه‌دار می‌کند، طبیعتاً باید مسئولان در این جهت برای تثبیت کسانی که واجد شرایط بوده و لیاقت خدمت به مردم را دارند، اقدام کرده تا مردم شاهد بی‌اعتباری جریان مدیریتی در حوزه شهر نباشند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 927206

مهمترین اخبار ایران و جهان: