نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 12:39

وضعیت خانواده در غرب را مطالعه کنید/حمله رسانه ای دشمن

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خطاب به دختران نوجوان با اشاره به اینکه وضعیت زندگی و خانواده در غرب را مطالعه کنید، گفت: باید آگاهی های خود را در موضوعات مختلف افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی در مراسم استقبال از شهید گمنام که در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: مکتب نورانی اهل‌بیت (ع) برای عالم بشریت یک مکتب نجات‌بخش است و نجات انسان‌ها غیر از این مسیر ممکن نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر نسیم فاطمی و علوی به عالم برسد، فراگیر شده و همه را جذب خود خواهد کرد، گفت: روزی که علامه زکزاکی از نیجریه به ایران آمد در نیجریه شش خانواده شیعه داشتیم ولی امروز ۲۵ میلیون پیرو مکتب نورانی اهل‌بیت (ع) در نیجریه داریم.

رضایی خطاب به دختران نوجوان این دبیرستان با اشاره به اینکه زندگی در غرب را مطالعه کنید، افزود: امروز در غرب چه خبر است و آیا جز کثیفی اخلاقی و فرهنگی و زشتی مشاهده می‌کنیم؟

وی ادامه داد: آیا جز این است که می‌بینیم آدم‌های به‌ظاهر با چهره انسان غالباً گرفتار ناهنجاری‌ها و آسیب‌های حیوانی و نفسانی شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اندیشه آن‌هایی که شعار زندگی و آزادی را می‌دهند را مطالعه کنید و ببینید آیا استحکام خانواده و زندگی‌شان با اندیشه‌ای که دارند حفظ می‌شود؟

رضایی اظهار کرد: آزادی به نظر آن‌ها این است که در جلوی دوربین‌ها بدن خود را به نمایش بگذارند و نام آن را آزادی بگذارند.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد بچه‌های غرب تک والدین هستند، گفت: عاقلانه و منطقی بررسی کنیم که آیا زندگی در برهنگی و یا با حجاب حفظ می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: بسیاری درگیر حمله سایبری دشمن شده‌اند و ما هم اگر حواسمان جمع نباشد شاید درگیر بمباران رسانه‌ای شویم.

رضایی بیان کرد: از این نظر باید بسیار مطالعه کنیم و آگاهی‌های خود را افزایش دهیم.

وی همچنین با اشاره به شخصیت والای شهیدان گمنام، گفت: این شهدا برای حفظ امنیت، ترویج اندیشه فاطمی و ناموس به جبهه‌ها رفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به انس رزمندگان و شهدا با حضرت فاطمه (س) افزود: شهدای ما به سیره فرزندان حضرت زهرا (س) اقتدا کردند.

رضایی گفت: باید به شهدای عزیز و سرفراز قول بدهید که تا وقتی زنده هستید از این چادر و روسری و حجاب خود حفاظت خواهید کرد.

وی یادآور شد: باید با شهدای عزیز خود عهد ببندیم که تا آخر در راه آن‌ها باقی می‌مانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 935494

مهمترین اخبار ایران و جهان: