نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 18:21

اجرای نمایش مذهبی مادر آسمانی در اسلامشهر

نمایش آیینی مذهبی مادر آسمانی به مناسبت فرا رسیدن دهه فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم، به همت هیئت محبان الرضا(ع) با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اسلامشهر در مجموعه پردیس سینما فجر این شهر به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، نمایش آیینی مذهبی مادر آسمانی به مناسبت فرا رسیدن دهه فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم، به همت هیئت محبان الرضا(ع) با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اسلامشهر در مجموعه پردیس سینما فجر این شهر به اجرا درآمد.

در این نمایش مذهبی صحنه‌هایی از دوران خلقت حضرت آدم و سرکشی شیطان از سجده در مقابل آدم تا دوران پیامبر اسلام و واقعه غدیرخم و پس از آن توطئه بنی ثقیفه و در نهایت سوزاندن درب منزل حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت و مراسم تشییع پیکر آن حضرت توسط جمعی از هنرمندان و خادمین اهل بیت(ع) با استفاده از تکنیک‌های هنری و نمایشی به اجرا در آمد.

اجرای نمایش مذهبی مادر آسمانی که برای بیستمین سال متوالی به همت هنرمندان دلباخته و محب اهل بیت در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار گرفته، در طی ۱۵ سانس و تا تاریخ پنج شنبه ۸ دی‌ماه در محل سالن اصلی مجموعه پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه در دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ به این مجموعه فرهنگی مراجعه کنند.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 933406

مهمترین اخبار ایران و جهان: