نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 15:52

۸۹ واحد مسکن اقدام ملی در بیله سوار احداث می‌شود

بیله سوار - فرماندار بیله سوار گفت: بنیاد مسکن مکلف شده است ۸۹ واحد مسکن اقدام ملی را احداث و در اختیار متقاضیان قرار دهد.

صاحبعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای تأمین مسکن اقدام ملی در شهرستان بیله سوار یک هزار و ۲۱ نفر ثبت نام کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه برای دریافت این مسکن ۱۵۶ نفر واجد شرایط شناخته شده اند، خاطرنشان کرد: ۸۹ نفر از متقاضیان آورده اولیه خود را واریز کرده اند و بنیاد مسکن نیز مکلف شده برای این افراد مسکن تهیه و عرضه کند.

فرماندار بیله سوار به مصوبه شورای مسکن در خصوص صدور پروانه ساخت برای طرح اقدام ملی مسکن اشاره و بیان کرد: برای هر واحد مسکونی ۳۲ میلیون ریال هزینه پروانه از متقاضیان دریافت می‌شود.

اصغری متقاضیان اقدام ملی مسکن در جعفرآباد را نیز یادآور شد و تصریح کرد: شهر جعفرآباد ۲۵ نفر واجد شرایط دریافت مسکن شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: در این شهر برای هر دو نفر یک قطعه زمین تهیه و تحویل داده شده و واجدین شرایط مشترکا نسبت به ساخت مسکن اقدام خواهند کرد.

فرماندار بیله سوار با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در مورد تأمین مسکن مردم افزود: طرح ملی مسکن در شهرستان بیله‌سوار باید به صورت جدی از طرف همه مسئولان پیگیری و دنبال شود.

اصغری گفت: طرح ایجاد مسکن می‌تواند راهکار مؤثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتاً افراد واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه را فراهم می‌کند، اظهار کرد: این طرح با سرعت در شهرستان بیله سوار در حال اجرا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 918106

مهمترین اخبار ایران و جهان: