نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 21:05

بزرگداشت روز شهید در الحدیده و زمار یمن

شهروندان یمنی ساکن الحدیده و زمار مراسمی را به مناسب روز شهید در این کشور و با عنوان وفاداری به خون شهدا برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، شهروندان یمنی ساکن الحدیده مراسمی را به مناسب روز شهید در این کشور و با عنوان وفاداری به خون شهدا برگزار کردند.

همچنین، شهروندان استان ذمار نیز به مناسبت روز شهید و وفاداری به فداکاری های شهدا راهپیمایی برگزار کردند.

در این راهپیمایی که با حضور شماری از مسئولان استان ذمار برگزار شد، شعارهایی در تکریم جایگاه شهدا سرداده شد و شرکت کنندگان در راهپیمایی خواستار پایبندی به اصول و ارزش ها و ادامه راه شهدا و دفاع از مستضعفان و ستمدیدگان شدند.

بزرگداشت روز شهید در الحدیده و زمار یمن

بزرگداشت روز شهید در الحدیده و زمار یمن

بزرگداشت روز شهید در الحدیده و زمار یمن

بزرگداشت روز شهید در الحدیده و زمار یمن

این در حالی است که شهر صعده یمن نیز روز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.

مردم یمن در این راهپیمایی همچنین تجاوز عربستان با همراهی و همکاری برخی از کشورهای از جمله آمریکا به کشورشان را محکوم و تاکید کردند که تا محقق شدن پیروزی نهایی به راه شهدا ادامه می‌دهند و با متجاوزان مقابله خواهند کرد.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.

این کشورها پس از ۷ سال تجاوز به یمن و کشتار هزاران نفر و تخریب زیرساخت‌های این کشور نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه به دنبال ضربات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن به عمق خاک آن‌ها مجبور به پذیرش آتش بس شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 911250

مهمترین اخبار ایران و جهان: