نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 13:35

شهرستان همدان در ایام فاطمیه میزبان ۳ شهید گمنام

همدان_سرپرست فرمانداری همدان گفت: همزمان با ایام فاطمیه همدان میزبان ۳ شهید گمنام است که ضمن برگزاری مراسم وداع، تشییع و بزرگداشت در برخی از نقاط شهرستان، پیکر مطهر شهدا خاکسپاری خواهد شد.

مسلم مخفی در گفتگو با خبرنگار مهر، ادامه داد: پیکر مطهر شهدا در دانشگاه فرهنگیان، آموزش و پرورش و در جوار بارگاه امامزاده خضر همدان خاکسپاری خواهد شد.

وی اضافه کرد: انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس، ایثار، جهاد و شهادت اولویت خاصی است، اتفاقات اخیر گویای این واقعیت است که در انتقال این ارزش‌ها به جوانان و نوجوانان کوتاهی کردیم.

مخفی تصریح کرد: مراسم اعتقادی و مذهبی ما نباید محدود به قشر خاصی باشد و ضمن پیش بینی پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌ها از فضای مجازی به صورت ویژه در امر اطلاع رسانی استفاده شود.

وی اظهار کرد: در اتفاقات اخیر سطح کشور با حمله به ارزش‌ها و مبانی اعتقادی مواجه هستیم که ضرورت دارد با جهاد تبیین و به ویژه در اینگونه مراسم با بهره گیری از افراد توانمند به سطح آگاهی اقشار مختلف مردم بیافزائیم.

سرپرست فرمانداری همدان افزود: برنامه تشییع پیکر مطهر ۳ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در پیاده راه میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912494

مهمترین اخبار ایران و جهان: