نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 12:47

«بسیج» نقش تعیین کننده ای در اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهیدان هجرت را مقدمه شهادت کردند و مردم ما را در فضای اقتدار و سرافرازی قرار دادند. در این راستا بسیج نقش تعیین کننده ای در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارد که بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرلشکر حسین سلامی در همایش «اقتدار بسیج» که با حضور جمع کثیری از بسیجیان استان قزوین، پیش از ظهر امروز در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار شد اظهار کرد: خدارا شاکریم که در ایام شهادت حضرت فاطمه و هفته مبارک بسیج و در تلاقی پیروزی های دل انگیز فلسطین در قزوین حضور داریم.

وی با بیان اینکه قزوین، منطقه ای است که به واسطه تاریخ و شخصیت های بزرگ خود شناخته می شود، افزود: این استان از جمله سرزمین های دارای عالمان و فقیهان بزرگی است که روییده اند تا آسمان نظام به وجود این ستارگان افتخار کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شخصیت های بزرگی همچون شهید رجایی، شهید بابایی، شهید لشگری و سید آزادگان شهید ابوترابی نقش تعیین کننده ای در تاریخ این مرز و بوم داشته اند.

سرلشکذ سلامی خاطرنشان کرد: شهیدان هجرت را مقدمه شهادت کردند و مردم ما را در فضای اقتدار و سرافرازی قرار دادند. در این راستا بسیج نقش تعیین کننده ای در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارد که بر هیچ کس پوشیده نیست.

این خبر در حال تکمیل شدن است...

پایان پیام/_

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589394

مهمترین اخبار ایران و جهان: