نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 17:12

هنرمند بسیجی دغدغه جامعه را در قالب هنر بیان می‌کند

مسوول ستاد تخصصی اقشار سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هنرمندی را می‌توان هنرمند بسیجی خطاب کرد که نسبت به فضای پیرامون خود دردمندی داشته باشد، یعنی اگر هنرمندی دغدغه و درد‌های فضای پیرامون خود را در قالب هنر بیان نکند، به نظر من هنرمند نیست و باید به هنر خود شک‌ کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فریبرز حاتمی در گردهمایی هنرمندان اصحاب رسانه لرستان در حمایت از مردم غزه که ظهر امروز در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه در دفاع مقدس همه اقشار حضور داشتند، اظهار کرد: در صف مقدم هشت سال دفاع مقدس، پزشک، دانشجو و دانش آموز وجود داشت.

وی با بیان اینکه هنرمندی را می‌توان هنرمند بسیجی خطاب کرد که نسبت به فضای پیرامون خود دردمندی داشته باشد، گفت: یعنی اگر هنرمندی دغدغه و درد‌های فضای پیرامون خود را در قالب هنر بیان نکند، به نظر من هنرمند نیست و باید به هنر خود شک‌کند.

مسوول ستاد تخصصی اقشار سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، خاطرنشان کرد: نکته دیگر که می‌توان مطرح کرد، برقراری ارتباط بین هنر و حد تعالی انسانیت است.

حاتمی، گفت: اگر زندگی افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا مورد کنکاش قرار بگیرد، متوجه هنرمندانه زندگی کردن آنها خواهید شد، حتی می‌توان گام را فراتر نهاد و متوجه هنرمندانه زیستن پدران و مادران شهدا هم شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584194

مهمترین اخبار ایران و جهان: