نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 11:48

پایان کار باند سارقان مسلح در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 6 نفره سارقان مسلح که با زور و تهدید با سلاح به سمت شهروندان اقدام به تیراندازی و در نهایت موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه را از مالباختگان به سرقت می‌بردند، چابهار خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه که باعث رعب و وحشت میان شهروندان در سطح شهرستان چابهار گردیده بود، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته با تحقیقات میدانی و رصد های اطلاعاتی هویت 6 سارق همدست را مشخص و آنها را طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در مخفیگاه این متهمان یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مهمات مربوطه، یک دستگاه خودرو سواری و همچنین تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی نیز کشف شد.

سردار "جلیلیان" با اشاره به اعتراف متهمان به 22 فقره سرقت مسلحانه تاکنون، از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583706

مهمترین اخبار ایران و جهان: