نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 00:04

روز پرستار فرصت مغتمی برای تجلیل از مدافعان سلامت است

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: روز پرستار فرصت مغتنمی برای تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های بی‌بدیل مدافعان سلامت در عرصه حساس و پیچیده مراقبت‌های درمانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار با بیان اینکه حضور مخلصانه گروه‌های درمانی و به خصوص پرستاران در بیمارستان‌های صحرایی و شهادت صدها پرستار در این عرصه به مانند حماسه حضور رزمندگان در دفاع مقدس است، اظهار داشت: مدافعان عرصه سلامت، همچون نشانی پرفروغ بر سینه افتخارات جامعه پزشکی و پرستاری کشور می‌درخشد.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: روز پرستار فرصت مغتنمی برای تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های بی‌بدیل آنها در عرصه حساس و پیچیده مراقبت‌های درمانی است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امنیت نعمت بزرگی است که همه باید آن را قدر بدانیم، افزود: امروز به درجه‌ای از قدرت و اقتدار رسیده‌ایم که آمریکا توان مقابله با کشورمان را ندارد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان  اظهار داشت: اگر از نگاه دینی شغل پرستاری را بررسی کنیم هر یک از ائمه معصومین (ع) در برهه‌هایی از زندگی خود پرستاری کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه گفت: فاجعه عظیم و هولناک کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم می‌کنیم.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578150

مهمترین اخبار ایران و جهان: