نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 15:38

محیط زیست خطاب به تصفیه‌خانه اشتهارد:بوی ناشی از خروجی پساب، خاطر مردم را آزرده کرده است

رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صندوق ملی محیط زیست آمادگی دارد تا برای رفع آلایندگی تصفیه خانه شهرک صنعتی شهرک صنعتی اشتهارد کمک مالی کند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به بازدید میدانی از تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد و خروجی نامناسب این تصفیه خانه در این بازدید ضمن ابراز تاسف  تخلفات محیط زیستی صورت گرفته خطاب به مدیر عامل شهرک صنعتی اشتهارد گفت:  بوی ناشی از خروجی پساب شما، خاطر مردم را آزرده کرد و آلودگی ناشی از آن، منابع آب و اراضی کشاورزی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: در بازدید از محل تصفیه‌خانه شما تخلفات متعددی مشاهده شد که باید در اولین زمان ممکن اصلاح شود. ما هم در این مسیر پای کار هستیم و صندوق ملی محیط زیست می‌تواند در بحث مالی کمک کند.

سلاجقه با تاکید بر اینکه رویکرد دولت این است که تولید متوقف نشود عنوان داشت:  لذا پیش از ورود دستگاه قضا و پلمب واحد، رویه را اصلاح کنید.

معاون رییس جمهور ضمن هشدار به مسؤولان شهرک صنعتی اشتهارد تصریح کرد: این موضوع حیات مردم را مختل کرده لذا اگر تمکین نکنید و روند تصفیه پساب اصلاح نشود، هیچ مماشاتی در کار نخواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597950

مهمترین اخبار ایران و جهان: