نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 00:31

افتتاح ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به گلستان

استاندار گلستان گفت: در سفر رئیس جمهور ۲۵ همت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در گلستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه عصر امروز در نشست صمیمی تشکل های دانشجویی استان به مناسبت روز دانشجو اظهارکرد: در سفر رئیس جمهور ۲۵ همت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در استان افتتاح می‌شود.

استاندار گلستان افزود: در این سفر عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی با اعتبار ۲۱ همت و عملیات اجرایی چند پروژه اقتصادی با اعتبار ۷۳ همت آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد با ۲۰ همت در سفر رئیس جمهور آغاز خواهد شد تا زمینه تولید ۵۰۰ مگاوات برق مورد نیاز استان و برق مورد نیاز شهرک هزار هکتاری اترک و منطقه آزاد اینچه برون را فراهم آورد.

زنگانه در بخشی از سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: در راستای جهاد تبیین ضروری است شما دانشجویان بدانید که براساس اطلاعات مرکز آمار ایران رشد اقتصادی استان در انتهای دولت قبل منفی ۵.۸ بوده و امروز پس از دو سال تلاش دولت سیزدهم به مثبت سه رسیده است.

استاندار گلستان افزود: در ابتدای ورود به استان تولید ناخالص گلستان ۵۶ همت بود و با خود عهد بستیم که بر اساس چشم انداز ترسیم شده برای توسعه استان این رقم را به ۱۱۲ همت برسانیم که برای این اقدام نیازمند ۲۲۴ همت سرمایه‌گذاری هستیم.

وی اضافه کرد: از ابتدای فعالیت دولت انقلابی و جهادی ۱۳۵ همت پروژه افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی داشته و یا در سفر ریاست جمهور به استان افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهد داشت.

پایان پیام/83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597506

مهمترین اخبار ایران و جهان: