نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 10:24

آزادسازی ۲ هکتار اراضی ملی در منطقه جنگلی امامزاده عبدالله آمل

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: 2 هکتار از اراضی ملی منطقه جنگلی و بکر امامزاده عبدالله این شهرستان با دستور دادستان آزادسازی شد.

علی اصغر اسماعیل زاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: بخش امامزاده عبدالله این شهرستان دارای جنگل های زیبا، انبوه و بکر است که هر زمان مورد دست درازی و تجاوز سودجویان قرار می گیرد.

وی با اشاره به دستور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی این شهرستان در اجرای عملیات مأموران اداره منابع طبیعی شهرستان آمل با همراهی مأموران نیروی انتظامی، افزود: این اقدام برای خلع ید متصرفان غیرقانونی ۲ هکتار از اراضی ملی در منطقه جنگلی امامزاده عبدالله انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل تصریح کرد: متصرفان به صورت غیرقانونی اقدام به تصرف ۲ هکتار از اراضی جنگلی با پایه های چوبی، سیم خاردار و احداث اتاقک های چوبی و بلوکی کردند که در اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، آثار تصرف جمع آوری و عرصه از ید متصرفان غیرقانوی خارج و آزاد شد.

اسماعیل زاده با اعلام حمایت های دستگاه قضایی و انتظامی برای برخورد با متصرفان غیرمجاز در مناطق جنگلی، متذکر شد: مأموران یگان امداد و پاسگاه انتظامی امامزاده عبدالله، مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی و سرجنگلبانی امامزاده عبداله و عوامل شرکت مجری طرح حفاظت چوب و کاغذ در عملیات خلع ید شرکت داشتند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل گفت: دوستداران و همیاران طبیعت در صورت مشاهده هر گونه تصرف و تخریب اراضی ملی می توانند از طریق شماره تماس ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند تا در سریعترین زمان وارد میدان شویم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597594

مهمترین اخبار ایران و جهان: