نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 12:15

اجرای طرح تامین و انتقال آب در اراضی روستای بالد شهرستان اردل

مدیر جهاد کشاورزی اردل از انعقاد قرارداد اجرای طرح عمومی تامین آب اراضی کشاورزی روستای بالد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد وحید طهماسبی با تاکید بر ورود بخش خصوصی در انجام پروژه‌های تامین آب اردل، گفت: توسعه باغات در اراضی شیب‌دار مزیت‌های بسیاری برای این شهرستان به همراه دارد و موجب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی اردل ادامه داد: تلاش می‌شود در این شهرستان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، توان، تجربه و تخصص کارشناسان بخش کشاورزی رشد، توسعه و شکوفایی این بخش را بیش از پیش کنیم و در راستای تحقق شعار سال اقدامات موثری داشته باشیم.

وی افزود: تا کنون جلسات متعددی با حضور بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اجرای طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای بالد برگزار شده است.

طهماسبی عنوان کرد: طرح تامین و انتقال آب اراضی روستای بالد در سطح ۱۰۷ هکتار و با تخصیص آب به میزان ۳۷ لیتر در ثانیه به مدت چهار سال زراعی با توافق بهره‌برداران به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: طبق توافق صورت گرفته احداث چاهک حریمی، احداث ایستگاه پمپاژ، تکمیل پست برق، لوله‌گذاری خط انتقال، احداث استخر و اجرای سیستم بارانی در سطح ۳۷ هکتار، از جمله تعهدات سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اجرای این طرح است.

پایان پیام/۶۸۰۴۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579794

مهمترین اخبار ایران و جهان: