نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:32

برگزاری همایش بزرگ 4500 حلقه صالحین دراستان یزد

همزمان با هفته بسیج همایش بزرگ حلقه صالحین با حضور 4500 گروه در تمام شهرستان‌های استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار  حسین زارع کمالی، پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش بزرگ حلقه‌های صالحین که همزمان با دیگر شهرستان‌های استان یزد در مسجد تاریخی ملااسماعیل یزد نیز برگزار شد، اظهار کرد: تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی و تقویت روحیه فعالیت گروهی را از جمله مهمترین اهداف تشکیل و ساماندهی حلقه های صالحین بسیج است.

وی افزود: حلقه‌های تربیتی صالحین با حضور مربیان مجرب به صورت مستمر در سطح نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج تشکیل و آموزش‌های لازم فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی ارائه می‌شود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت فعالیت ۴۵۰۰ حلقه تربیتی صالحین در این استان، گفت: برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و همچنین آگاهی از مسائل دینی و بصیرتی از جمله رویکردهای جدی حلقه های صالحین در استان یزد است که با محوریت اساتید دانشگاهی و مربیان آموزش دیده شاخص برای بسیجیان با گروه های سنی مختلف اجرایی می‌شود.

 فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ حلقه تربیتی صالحین با حضور نوجوانان و جوانان دختر و پسر در ۱۲ شهرستان استان تشکیل و با برنامه ریزی مشخص فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد:‌ در هر حلقه تربیتی صالحین علاوه بر مباحث مورد نیاز آموزشی طبق اهداف بسیج نسبت به برپایی اردوها و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، ادبی و مسابقات اقدام می‌شود.

سردار زارع کمالی بیان کرد: تمام نوجوانان و جوانان علاقه‌مند برای عضویت در حلقه‌های صالحین به ۹۰۰ پایگاه شهری و روستایی بسیج در ۱۲ شهرستان استان مراجعه که اقدام برای جذب و سازماندهی آنها انجام می‌شود.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583006

مهمترین اخبار ایران و جهان: