نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 16:45

آمار ورزشکاران قهرمان استانی و ملی اردستان افزایش یافته است

فرماندار اردستان گفت: آمار ورزشکاران قهرمان استانی و ملی شهرستان اردستان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و در شش ماه اول سال جاری حدود ۵۷ نفر ورزشکار قهرمان داشتیم.

سید محمد هادی احمدی‌طبا، فرماندار اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران در شهرستان اردستان از حمایت‌های صنایع و معادن برخوردار شده‌اند و به نوعی می‌توان گفت معدن‌داران حامیان مالی ورزشکاران اردستانی شده که ورزشکاران نیز در این راستا مدال‌آوری هایی داشته‌اند.

وی افزود: آمار ورزشکاران قهرمان شهرستان اردستان در سطح استان اصفهان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده و در سال ۱۴۰۰ حدود ۸ نفر قهرمان ملی و استانی داشتیم اما در سال ۱۴۰۱ این آمار به حدود ۱۵۸ نفر قهرمان رسید.

احمدی‌طبا تصریح کرد: در شش ماه اول سال جاری حدود ۵۷ نفر ورزشکار قهرمان در سطح استان و ملی در رشته‌های مختلف داشتیم همچنین در برخی موارد برای اولین بار ورزشکاران اردستان عنوان‌های انتخابیه تیم ملی را کسب کردند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کر‌د: استخر آبشار اردستان که عملیات تعمیرات و بازسازی آن آغاز شده امید می‌رود در فاز اول تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد تا مورد استفاده جوانان و نوجوانان قرار گیرد و تامین اعتبار برای بازسازی بخش‌های باقی مانده نیز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: هیأت اندیشه‌ورزان جوان در شهرستان اردستان تشکیل شده و به دنبال آن اتفاق‌های خوشایندی در شهرستان صورت گرفته که تشکیل گروه تئاتر، مسابقات فرهنگی و  جشنواره‌های محلی در ایام خاص در این خصوص انجام شده است.

احمدی‌طبا اضافه کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان اردستان نگاه ویژه به حوزه ورزش و جوانان دارد و اتفاقات خوشایندی را در حوزه هیأت‌های ورزشی شهرستان شاهد خواهیم بود همچنین عملکرد سرپرست ورزش و جوانان اردستان نیز تاکنون خوب بوده و پیگیری‌هایی را انجام می‌دهند.

فرماندار اردستان یادآور شد: در عرصه‌های مختلف فوتسال، تکواندو، کینگ بوکسینگ و دیگر رشته‌ها حمایت‌های مالی بسیاری انجام شده که در رشته کینگ بوکسینگ مقام قهرمانی و نائب قهرمانی کسب شده و ورزشکاران اردستانی مدال‌های طلا و نقره به دست آوردند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568306

مهمترین اخبار ایران و جهان: