نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 22:38

اهالی خوزستان در حمایت از مردم غزه راهپیمایی می‌کنند

راهپیمایی مردم ولایتمدار خوزستان در حمایت از مردم مظلوم غزه و کشور فلسطین در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، راهپیمایی مردم ولایتمدار خوزستان در حمایت از مردم مظلوم غزه و کشور فلسطین در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

این راهپیمایی روز جمعه دهم آذرماه سال 1402 با حضور اقشار مختلف مردم بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان خوزستان برگزار خواهد شد و مردم این استان جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

مردم غیرتمند اهواز نیز بعد از برپایی نمازجمعه دشمن شکن جمعه به امامت حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در حمایت از ملت شریف فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی مردم اهواز در حمایت از مردم غزه از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) در بلوار آیت‌الله بهبهانی آغاز می‌شود و تا چهارراه آبادان ادامه خواهد داشت.

همچنین مردم خرمشهر نیز در حمایت از ملت مظلوم غزه و کودکان فلسطینی بعد از اقامه نماز جمعه در مسجد جامع این شهر، در صحن شهدا تجمع می‌کنند و در جوار تربت پاک پنج شهید گمنام غواص و شهید مدافع حرم محمدرضا عسکری‌فرد ندای مرگ بر اسراییل سر می‌دهند.

مردم آبادان نیز بعد از اقامه نمازجمعه، در مصلای ثامن‌الائمه(ع) این شهر در جوار تربت پاک هشت شهید گمنام دفاع مقدس تجمع می‌کنند و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از عموم هم استانی‌ها برای حضور در این مراسم، برای حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی دعوت کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589894

مهمترین اخبار ایران و جهان: