نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 20:03

اهدای ۱۲ سری جهیزیه به زوج‌های جوان گیلانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در حاشیه اجرای طرح قرار دوازدهم در لاهیجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۱ میلیارد تومان برای اجرای قرار دوازدهم هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان در مراسم طرح قرار دوازدهم که در آستان آقا سید حسین کشاورزی لاهیجان برگزار شد با بیان اینکه هدف از وقف رفع نیازهای مادی و معنوی مردم است، اظهار کرد: در طرح قرار دوازدهم یاوران امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) در کنار عواید موقوفات کمک میکنند تا خدمات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی به مجاورین بقاع متبرکه ارائه شود. 

وی با اشاره به تهیه ۱۲ سری جهزیه از موقوفات لاهیجان به ارزش ۳۵۵ میلیون تومان با کمک مهدی یاوران و از محل عواید موقوفات لاهیجان گفت: این جهیزیه‌ها در اختیار زوج‌های جوان لاهیجانی قرار خواهد گرفت. 

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، در طرح قرار دوازدهم آبان ماه در لاهیجان علاوه بر جهزیه ۳۰۰بسته معیشتی که شامل روغن، رب، ماکارونی، برنج، حبوبات با ارزش هربسته ۶۵۰هزار تومان تهیه و از طریق مراکز افق در اختیار نیازمندان قرار گرفته است. 

تدینی با بیان اینکه در کل استان ۶۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است، تصریح کرد: تهیه و توزیع کیف و لوازم تحریر به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان، کمک به درمان و تهیه دارو برای بیماری‌های خاص به ارزش ۳۰ میلیون تومان و کمک به مردم بی‌دفاع غزه به ارزش ۲۵ میلیون تومان از دیگر بخش‌های طرح قرار دوازدهم آبان ماه امسال بوده است. 

به گفته وی، برای اجرای طرح قرار دوازدهم آبان ماه جاری یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان از محل عواید موقوفات گیلان و کمک‌های مردمی هزینه شده و از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان برای اجرای طرح قرار دوازدهم هزینه شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561206

مهمترین اخبار ایران و جهان: