نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 21:32

لیبرمن: نتانیاهو باید واکنش قوی‌تری مقابل حزب الله نشان دهد

رئیس یکی از احزاب مخالف کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت، تل آویو باید واکنش قوی‌تری برابر حملات حزب الله نشان دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب مخالف «اسرائیل بیتنو» بعد از ظهر دوشنبه گفت که کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم) اسرائیل باید واکنش قوی‌تری برابر حملات حزب الله در شمال  فلسطین اشغالی از خود نشان دهد.

به گزارش وبگاه «تایمز اسرائیل» لیبرمن گفت که سیاست واکنش کنترل شده کنونی (رژیم) اسرائیل برابر حزب الله کافی نیست.

لیبرمن با حمله به نتانیاهو گفت، به جای اینکه او مسئولیت راهبرد شکست خورده را بپذیرد، تلاش می کند مسئولیت را به گردن دیگران بیاندازد.

این در حالی است که «نعیم قاسم» معاون سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرده که کشتارهای رژیم صهیونیستی در غزه، باعث می‌شود که برای مقابله با این رژیم، مصمم‌تر شویم.قاسم با اشاره به سقوط اخلاقی و سیاسی غرب و شعارهای آن درباره حقوق بشر و دموکراسی در جریان عملیات طوفان الاقصی،گفت:«حزب الله بخشی از جنگ در راه فلسطین است. ما هیچ تفاوتی بین آزادی فلسطین، لبنان و منطقه قائل نیستیم.»

به گفته تحلیلگران، نقص‌های امنیتی دولت نتانیاهو که از سوی نیروهای حماس آشکار شد، بزرگترین و شاید حتی کشنده‌ترین ضربه را به باسابقه ترین نخست وزیر  رژیم اسرائیل وارد نماید. نخست وزیری که در حال حاضر با مشکلات سیاسی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

«حسن فضل الله» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله در پارلمان لبنان در واکنش به  جنایات صهیونیستها گفت: »خون کودکان لبنان به خون کودکان غزه ملحق شده است.»

فضل الله با بیان اینکه  برابر یک جنایت خطرناک علیه غیر نظامیان قرار داریم، هشدار داد دشمن صهیونیستی، هزینه این اقدام را خواهد داد. وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند این جنایت را توجیه کند، خاطر نشان کرد: ما معادلات واضحی در قبال اسرائیل داریم. نمی‌توان ساکنان جنوب را ترساند و به هر قیمتی، با جنایات اسرائیل مقابله خواهیم کرد.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1563806

مهمترین اخبار ایران و جهان: